nl / en
logo

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Crisp Interactions is een merk onder de vennootschap Paths&Journeys Commv.

1. Diensten

Crisp Interactions biedt consultancy en opleidingen aan. De consultancy diensten omvatten bedrijfsadvies en projectmanagement die worden aangeboden aan bedrijven om hun bedrijfsvoering te verbeteren en te versterken. Daarnaast biedt Crisp Interactions ook opleidingen aan. Deze diensten omvatten het organiseren van (erkende) opleidingen, studiedagen, trainingen, coaching, opleidingsformules, begeleidingsprogramma's, ontwikkelingstrajecten, e-learnings, online opleidingen en andere vormen van opleiding, alsook ook de logistieke en organisatorische ondersteuning van opleidingen voor klanten. Deze diensten worden hierna aangeduid als "Consultancy” en “Opleidingen".

2. Consultancy

2.1 Definities

Consultancy opdrachten omvatten alle advies-verlenende activiteiten en projectmanagement met betrekking tot de bedrijfsvoering op het vlak marketing- en communicatie, customer experience uitgevoerd door Crisp Interactions.

2.2 Overeenkomst

Elke adviesopdracht wordt voorafgaandelijk besproken en na goedkeuring van de offerte, hetzij door schriftelijke ondertekening van de offerte of door bevestiging van de offerte via e-mail, wordt overgegaan tot het leveren van de dienst.

2.3 Betalingsvoorwaarden

Bij consultancy opdrachten wordt 30% van de factuur voldaan bij de bevestiging van de offerte. 
Voor een “verkennend traject” dient de betaling volledig uitgevoerd te zijn voor de start van de opdracht. Langlopende projecten worden maandelijks gefactureerd, met een detail van de prestaties.

2.4 Annulatievoorwaarden

Bij annulatie tot 15 werkdagen voor de start van de opdracht wordt het reeds betaalde voorschot volledig terugbetaald. Bij annulatie vanaf 5 werkdagen voor de start van de opdracht, wordt het voorschot niet terugbetaald en aangewend om de voorbereidingskosten te dekken. Uitstel van het project: het project kan kosteloos verplaatst worden zolang het binnen zes maanden wordt uitgevoerd. Bij verplaatsing van meer dan zes maanden wordt een nieuwe offerte gemaakt en blijft het voorschotbedrag gelden.

3. Opleidingen

3.1 Definities

Open Opleidingen: opleidingen die openstaan voor iedereen.  Incompany Opleidingen: opleidingen exclusief voor werknemers of relaties van de klant. Opleidingstrajecten: omvatten studiedagen, coaching, begeleidingsprogramma's, e-learnings en het organiseren van opleidingen voor organisaties.

3.2 Open aanbod

3.2.1 Inschrijven en betalen open aanbod

Inschrijven voor een open opleiding gebeurt online via de website www.crispinteractions.be  of via e-mail. De algemene voorwaarden en de betaal- en annulatievoorwaarden worden bij inschrijving aanvaard door de deelnemer.

De inschrijving is definitief na ontvangst van de bevestigingsmail na registratie via de website of via e-mail. Het cursusgeld dient betaald te worden zeven dagen voor de start van de opleiding. Bij inschrijvingen waarbij de start van de opleiding minder dan 5 werkdagen betreft, dient de betaling ten laatste de dag voor de start van de opleiding te zijn voldaan.

3.2.2 Annulatie door de deelnemer

Bij annulatie 90-30 dagen voor aanvang van de training wordt 85% terugbetaald.  Bij annulatie 30 dagen of minder voor aanvang wordt 50% terugbetaald. Bij annulatie 5 werkdagen voor de opleidingsdag is er geen terugbetaling mogelijk.Niet-betaling of niet-aanwezigheid zonder schriftelijke annulatie wordt niet aanvaard als geldige annulatie. Het volledige bedrag zal moeten worden betaald.

3.2.3 Annulatie door Crisp Interactions

In geval van overmacht (bijv. natuurramp, staking, epidemie/pandemie) behoudt Crisp Interactions zich het recht voor om opleidingen uit te stellen, online te geven of te opnieuw in te plannen naar een latere datum en/of locatie, mits het aanbieden van een evenwaardig alternatief binnen zes maanden.

Crisp Interactions kan een geplande cursus annuleren of verplaatsen zonder aansprakelijk te zijn voor schadevergoeding. Ingeschreven cursisten hebben dan recht op terugbetaling van het inschrijfgeld of kunnen zich inschrijven voor een volgende sessie.

3.3. Incompany Opleidingen

3.3.1 Offerte en Goedkeuring

Incompany opleidingen worden via een aparte offerte voorgesteld en goedgekeurd door de klant door een schriftelijke bevestiging per e-mail of getekende offerte en na betaling van een voorschot ter waarde van 30% van de factuur.

3.3.2 Verplaatsen en annulatie door de organisator

Annulatie of verplaatsing van de opleiding dient steeds telefonisch of per e-mail te worden doorgegeven aan Crisp Interactions. Daarbij geldt: 
Verplaatsen opleiding: de verplaatsing is kosteloos zolang ze binnen de 6 maanden plaatsvindt.
Bij verplaatsing van meer dan zes maanden wordt een verplaatsingskost van 150 euro aangerekend.
Eenmaal de opleiding is verplaatst, wordt het voorschot bij annulatie niet terugbetaald.

Annuleren opleidingsdag: kosteloze annulatie is mogelijk tot 30 dagen voor de start van de Incompany training. Bij annulatie minder dan 30 dagen voor de start betaalt de klant 30% van het offertebedrag of wordt het reeds betaalde voorschotbedrag niet terugbetaald. Bij annulatie minder dan 5 werkdagen voor de start blijft het volledige bedrag verschuldigd.

3.3.4 Annulatie door Crisp Interactions

In geval van overmacht (bijv. natuurramp, staking, epidemie/pandemie, overmacht van de trainer) behoudt Crisp Interactions zich het recht voor om opleidingen uit te stellen, online te geven of opnieuw in te plannen naar een latere datum en/of locatie, mits het aanbieden van een evenwaardig alternatief binnen zes maanden.

4. Betaling van de factuur en laattijdige betalingen

Facturen dienen te worden betaald op de vervaldag. Bij niet- tijdige betaling wordt eerst een gratis herinneringsmail gestuurd. Indien binnen 15 dagen nog steeds niet betaald is, ontvangt u een laatste herinnering en wordt een herinneringskost van 20 euro aangerekend. Bij niet betaling na de laatste herinnering ontvangt u een aangetekend schrijven, waarbij een schadevergoeding van 10% van de factuurwaarde wordt aangerekend.   

4. Copyright

Het cursusmateriaal dat wordt aangeboden in het kader van een opleiding is auteursrechtelijk beschermd en mag uitsluitend gebruikt worden door de cursist in het kader van de opleiding. Niets mag worden opgenomen, doorgegeven, gedeeld of openbaar gemaakt zonder schriftelijke toestemming 

5. Aansprakelijkheid

Crisp Interactions besteedt uiterste zorg aan de kwaliteit van de opleidingen, begeleiding, adviezen en informatie. Ze kan niet aansprakelijk gesteld worden voor winstderving, directe of indirecte schade. Bij ongevallen tijdens de opleidingen is Crisp Interactions enkel aansprakelijk in geval van burgerlijke aansprakelijkheid.

6. Klachten en conflicthantering

Klachten met betrekking tot de factuur moeten binnen acht dagen schriftelijk gemeld worden via hello@crispinteractions.be. Klachten omtrent de inhoud, kwaliteit of uitvoering van de diensten worden gericht aan de zaakvoerder via hello@crispinteractions.be .  Crisp Interactions reageert binnen 2 werkdagen op de klacht, en ernaar streven om samen tot een oplossing te komen. Indien dit niet lukt zal eerst getracht worden tot een oplossing te komen via een erkend bemiddelaar. Kosten van de bemiddeling worden gelijk verdeeld. Als bemiddeling geen oplossing biedt dan wordt het geschil voorgelegd aan de bevoegde rechtsbank van het arrondissement Brugge en is het Belgisch recht van toepassing.