nl / en
logo

Eva Micholt

Customer experience expert met focus op communicatie en kennisoverdracht. 

Als kind had ik twee grote dromen: leraar worden of journalist. Gedreven door mijn passie om mensen sterker te maken en hen richting te geven, koos ik uiteindelijk voor het onderwijs. Na twee jaar merkte ik dat de onderwijsomgeving me te weinig uitdaging en perspectief bood.  Zo ben ik als vanzelf de wereld van marketing en communicatie binnengerold.

Nu, met meer dan 20 jaar ervaring als customer experience expert en bedrijfstrainer in verschillende service-gerichte bedrijven, blijft mijn passie onveranderd: mensen en bedrijven empoweren. Ik geloof er sterk in om samen nieuwe uitdagingen aan te gaan en daarbij de nodige kaders en richting te bieden, zodat bedrijven zelf stappen kunnen zetten richting een klantgerichter beleid.

Door sterke, respectvolle interacties na te streven, wil ik bijdragen aan minder negativiteit en meer positieve en constructieve interacties. Als CX expert en bemiddelaar ben ik ervan overtuigd dat uit deze respectvolle interacties prachtige samenwerkingen, producten, ondersteuning en nieuwe ideeën kunnen ontstaan.

Een eenvoudige, maar effectieve aanpak!

  • Ontdek een benadering van klantgerichtheid, die jouw bedrijf direct versterkt en heldere strategieën die je meteen kan toepassen. Haar trainingstrajecten en adviezen zijn gericht op eenvoudige, meetbare acties die een positieve impact genereren op de complete klantervaring.

  • Ontvang advies, gebaseerd op onderbouwde inzichten en jarenlange praktijkervaring. De leertrajecten garanderen praktisch en resultaatgericht leren, maar bieden ook inspirerende ervaringen. Vanuit een stevige pedagogische kennis daagt ze je actief uit tot reflectie, het verkennen van nieuwe perspectieven en het creatief toepassen van de opgedane kennis.

  • Met een gestructureerde aanpak begeleidt ze, samen met jou, je bedrijf en medewerkers naar meer klantgerichtheid. Bedrijfstransformatie en training gaan immers hand in hand, samen streven we naar jouw groei en succes.

Een netwerk van klantenexperts en interactie-designers.  

Om je de ondersteuning te geven die je nodig hebt, schakelt Eva de juiste specialisten in voor jouw project. Hiervoor beroept ze zich op haar uitgebreide netwerk van experts binnen de verschillende domeinen: customer experience, communicatie, interactie en learning design. Zo garandeert ze dat jouw project de juiste stuwkracht krijgt.

Voor elke organisatie!

Of u nu een klein bedrijf bent dat zijn klantenservice wil verbeteren, of een groot bedrijf dat een nieuwe klantgerichte focus nodig heeft, Crisp Interactions zet u op weg. 

Mis de kans niet om uw contacten met de klant en dienstverlening naar een hoger niveau te tillen, neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie!