Via de opleidingskalender op onze website www.crispinteractions.be of per e-mail: hello@crispinteractions.be (vermeld dan de naam van de opleiding en de opleidingsdatum).
Voor meer dan twee deelnemers, schrijf je via e-mail, met vermelding van het aantal deelnemers en de cursus. Vanaf 2 deelnemers ontvang je 10% korting op de opleidingsprijs.
Na je inschrijving ontvang je een bevestiging en enkele dagen daarna de betalingsuitnodiging.
Tien dagen voor de start van de opleiding, ontvang je een herinnering met alle praktische informatie voor de opleiding/ workshop.
Je inschrijving is definitief van zodra je van ons een bevestiging hebt gekregen. Dit gebeurt uiterlijk een week na je inschrijving.
Enkele dagen na je inschrijving ontvang je een betalingsuitnodiging en een factuur.
Deze moet voldaan worden voor de start van de opleiding, of volgens de uiterste betalingsdatum op de factuur.
Bij niet tijdige betaling van de factuur geldt de de procedure zoals beschreven in onze algemene voorwaarden.
Alle prijzen zijn exclusief btw. In de prijs is, indien het om een dagopleiding gaat, steeds de lunch en koffiepauzes voorzien. Bij elke opleiding is ook een naslag voorzien.
Meerdere deelnemers? Neem je met meerdere collega's deel? Dan krijg je extra korting van 10% vanaf de tweede deelnemende collega.
Het kan steeds gebeuren dat je dient te annuleren.
Neem in dat geval eerst contact op met ons via hello@crispinteractions.be.
We bekijken in eerste instantie altijd of we je kunnen doen aansluiten op een latere datum.
Je kan je uiteraard ook steeds laten vervangen door een collega.
Annuleer je meer dan tien werkdagen voor de training?
Neem contact met ons op voor de beste oplossing: annuleren of verplaatsen (bij annulatie, bekijk de algemene voorwaarden voor de terugbetalingsmodaliteiten).
Annuleer je minder dan tien werkdagen voor de training? Dan ben je het volledige bedrag verschuldigd, je kan je altijd laten vervangen.
Indien wijzelf door overmacht de training moeten annuleren, dan nemen we persoonlijk contact met je op.