nl / en
logo

Interactie als motor van sterke klantrelaties

Crisp Interactions bouwt klantgerichte bedrijven door de interactie met de klant te verbeteren.

Bouwen op los zand is niet onze stijl. We vertrekken altijd van stevige fundamenten. Eerst  verdiepen we ons in hoe jouw bedrijf of organisatie vandaag communiceert met klanten. Vervolgens initiëren we impactvolle en gerichte acties. Die stevige basis verfijnen we dan met klanteninteracties. Zo, bouwen we aan meer klantentrouw, impact en omzet.

Maar ook:

Met klantgerichte instructies en taal maken ook chatbots, virtuele assistenten en AI-tools het verschil. We ondersteunen je bedrijf bij het implementeren en het stroomlijnen van klantgerichte communicatietools, om te komen tot betere klantenondersteuning en complete gebruikservaring. De perceptie van de klant staat hierin steeds centraal. In dit kader werpen we een kritische blik op de gebruiksvriendelijkheid van jouw communicatie-tools.

Elk project krijgt zijn eigen klemtoon

We kijken waarmee jouw bedrijf of organisatie het snelste resultaat boekt.  Wil je weten wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen?

Contacteer ons

Een klantgerichte toolkit op maat van jouw bedrijf.

Deze toolkit bestaat uit een verzameling van richtlijnen en hulpmiddelen. Zij ondersteunen jouw organisatie en medewerkers bij het leveren van consistente klantenervaringen. De toolkit is uniek en volledig afgestemd op de klantgerichte ambitie van jouw bedrijf of organisatie.

Enkele voorbeelden wat zo'n toolkit kan inhouden:

  • Heldere klantenrichtlijnen: binnen welke termijn krijgt je klant een antwoord, hoe spreek je je klant aan, hoe ga je om met klachten, …?

  • Veelgestelde vragen, infographics en e-learnings: hierop kunnen jouw medewerkers terugvallen om hun vaardigheden rond klantgerichtheid op scherp te zetten.

  • Customer Journey: het traject en de interacties die je klant doorloopt binnen jouw bedrijf. De customer journey maakt de pijnpunten zichtbaar en helpt medewerkers te anticiperen op situaties en hiervoor oplossingen te bedenken.

  • Scripts en processtappen: hierop kunnen jouw medewerkers terugvallen om klantenvragen te beantwoorden en problemen op te lossen.

  • Enquêtes, feedbackformulieren of digitale tools: hiermee verzamel je klanten feedback. Zo beschik je over waardevolle informatie om de klantentevredenheid te verbeteren.

  • Best practices: hier vind je voorbeelden van uitstekende klantervaringen, ter inspiratie van je eigen medewerkers of die van andere bedrijven.