nl / en
logo

Trainingen en workshops

Praktijkgerichte trainingsprogramma's die klantgerichtheid op scherp zetten

De trainingstrajecten rond klantgerichtheid zorgen ervoor dat jouw medewerkers uitgerust zijn met een uitgebreide set vaardigheden. zij krijgen de nodige kennis mee om positieve klanteninteracties neer te zetten en moeilijke interacties of klachten om te buigen tot klantentevredenheid. Op die manier hebben jouw medewerkers een rechtstreekse impact op de klantentevredenheid.

We werken de trainingen uit op maat van jouw organisatie uitgewerkt, zodat jouw medewerkers deze vaardigheden in de praktijk kunnen omzetten.

Daarnaast is er het open aanbod. Zoals de naam het zegt kan iedereen hiervoor inschrijven.

Open aanbod 2024

Trainingen op maat. Klantgerichte communicatie

Klantgerichte vaardigheden:

dit zijn effectieve technieken die leiden tot duidelijke en oplossingsgerichte communicatie met klanten.

Omgaan met klachten:

leer aan de hand van strategieën en technieken om klachten en moeilijke interacties om te buigen tot opportuniteiten. 

Proactiviteit in klantencontacten:

leer anticiperen op klantenvragen en voeg hiermee effectief waarde toe aan elk klantencontact.

Klantgerichte fundamenten

Beginnen met klantgerichtheid:

begrijp wat klantgerichtheid werkelijk inhoudt, hoe het zich vertaalt naar jouw organisatie en welke concrete acties je kunt ondernemen om hiermee te beginnen. 

Deepdive klantgerichtheid:

is een masterclass waarin we elk onderdeel van klantgerichtheid belichten: van het begrijpen van klantgedrag en de behoeften, tot het ontwerpen van een naadloze customer journey en het opbouwen van sterke klantrelaties.

Klantenfeedback als bron voor verbetering:

verzamel en interpreteer klantenfeedback. Gebruik deze inzichten om je producten en diensten te verbeteren.

Personaliseren als een pro:

Zet unieke interacties op voor elke klant, afgestemd op zijn voorkeuren en behoeften.

Meester in winstgevende klanteninteracties:

Leer hoe je de klantenreis in kaart brengt, begrijpt en optimaliseert. Je ziet meteen hoe je anticipeert op de behoeften, problemen vroegtijdig oplost en positieve ervaringen neerzet met een customer journey.

Incompany opleidingen