nl / en
logo
Opleidingskalender

Bouw een klantgerichte strategie

Wil je werk maken van een klantegerichte strategie? 
Deze intensieve workshop reikt inzichten en strategiëen aan om de klant centraal te zetten in jouw bedrijf of organisatie. Een sterke klantenvisie is van onschatbare waarde om een consistente, hoogwaardige klantenervaring te leveren die leidt tot  een hogere klanttevredenheid, loyaliteit en concurrentievoordeel.

In deze workshop krijg je de bouwstenen aangereikt om je eigen strategie uit te werken. Deze kan je meteen aftoetsen met de andere deelnemers en je krijgt meteen feedback en tips van een ervaren CX strateeg.  

Na deze workshop

  • Begrijp je de fundamentele principes van Customer Experience (CX) en hoe je deze toepast binnen jouw organisatie .

  • Leer je effectieve strategieën en methoden om een CX-plan te ontwikkelen en te implementeren.

  • Schrijf je concrete fundamenten uit voor jouw eigen customer experience plan.

Voor wie ?

Deze workshop zich op medewerkers en managers die betrokken zijn bij het ontwikkelen van een CX-strategie of plan. Heb je al een plan of een idee voor een CX strategie, dan kan je deze in de workshop verder uitwerken onder begeleiding van een ervaren CX expert.

Praktisch 

  • Vrijdag 18 oktober 2024

  • Waregem

  • Prijs: 565 euro (excl.btw). Lunch en koffiepauzes inbegrepen

Inschrijven 

Vul het formulier in, je ontvangt een betalingsuitnodiging per e-mail.
Raapleeg de inschrijvings-en annulatievoorwaarden.

Ik schrijf me in voor de workshop "Klantgerichte strategie"