nl / en
logo
Opleidingskalender

Customer Experience Masterclass

Customer Experience (CX) is meer dan een buzzword; het is de sleutel tot sterke klantenrelaties en bedrijfsgroei. In deze Masterclass krijg je in sneltempo een overzicht van het belang van CX voor elk bedrijf, en inzicht in de 7 pijlers waarop een modern CX-beleid is gestoeld.

Customer Experience is meer dan klantenservice en klantgericht communiceren. Het gaat over branding, tevredenheid meten, klantendata en klantengedrag analyseren, stroomlijnen van klantenprocessen, digitaliseren, efficiëntie verhogen, je organisatiestructuur en bedrijfscultuur klantgericht maken.

Deze Masterclass geeft je de handvaten om Customer Experience naar waarde te schatten en op de juiste manier binnen te brengen in je bedrijf.

Na deze opleiding

  • Heb je een duidelijk begrip van de verschillende aspecten van Customer Experience, waaronder branding, metrics, rol van digitalisatie en cultuur.

  • Identificeer je de rol van Customer experience binnen moderne bedrijfsstrategieën en begrijp je de impact op diverse bedrijfsfuncties.

  • Kan je Customer experiece-initiatieven herkennen en integreren in jouw organisatie, ongeacht jouw functiedomein.

  • Heb je praktische kennis en strategieën om Customer experience te implementeren en te verbeteren binnen jouw organisatie.

Praktisch 

  • Donderdag 14 november 2024 

  • Gent

  • Prijs: 715 euro (excl. btw)

Inschrijven 

Vul het formulier hieronder in, je ontvangt binnen enkele dagen een betalingsuitnodiging. 
Raapleeg de inschrijvings-en annulatievoorwaarden.