De cultuur van je bedrijf is bepalend voor het succes ervan. Hoe zet je alle neuzen in dezelfde richting en creëer je een gezamenlijk doel waarin de behoeften en tevredenheid van klanten centraal staan.
Een klantgerichte cultuur is meer dan alleen een goede klantenservice; het omvat ook aspecten zoals empathie, betrokkenheid, flexibiliteit, samenwerking, afspraken en continue verbetering. Door een klantgerichte cultuur te implementeren, kunnen organisaties een positieve ervaring voor klanten creëren en zich onderscheiden van concurrenten.
Weet je wat een klantgerichte cultuur inhoudt en wat de impact ervan is.
Ontdek je de verschillende aspecten van een klantgerichte cultuur, zoals luisteren naar klanten, anticiperen op hun behoeften, bieden van oplossingen en het continu verbeteren van klantenprocessen.
Begrijp je waarom het implementeren van een klantgerichte cultuur uitdagend kan zijn, zoals het overwinnen van weerstand tegen verandering, het creëren van betrokkenheid van medewerkers en het stellen van duidelijke doelen.
Verken je praktische strategieën en benaderingen om een CX-cultuur effectief te implementeren binnen een organisatie.
Ontwikkel je vaardigheden om de impact van een CX-cultuur te meten en de voortgang van de implementatie te evalueren.
Kan je een CX-cultuurplan opstellen dat is afgestemd op de specifieke behoeften en doelen van de organisatie, waarbij de betrokkenheid van medewerkers centraal staat.
Deze training is bedoeld voor, managers, teamleiders, IT- afdelingen die meer focus op de klant willen leggen en dat verankeren in hun manier van werken en denken.
Donderdag 10 oktober 2024
Gent
Prijs: 650 (excl.btw) - lunch en koffiepauzes inbegrepen
Voorafgaand aan de opleiding ontvang je de cursus en enkele opdrachten die we verder bespreken en uitwerken tijdens de opleidingsdag.
Inschrijven kan via het formulier hieronder, je ontvangt binnen enkele dagen de betalingsuitnodiging per e-mail. Raapleeg de inschrijvings-en annulatievoorwaarden.